Radyo Seymen Top 40





01. Nesrin – Battı Balık Yan Gider
02. Oğuz Yılmaz & Özgür Koç – Vur Oynasın Zillere
03. Ankaralı İbocan – Kız Meryem
04. Hüseyin Kağıt – Kızlar Dura Dura
05. Ankaralı Ayşe – Denizlinin Horozları
06. Veli Erdem Karakülah & Mustafa Taş – Seven Çekip Gitmezki
07. Gürkan Demirez – Alem Ey Çeksin Bize
08. Mustafa Taş – Ebru Ebru
09. Veli Erdem Karakülah – Alnımın Yazısı
10. Ayaşlı Emre – Taktık Vitesi Bire
11. Umut Çakır – Bırakma Tek Başına
12. Beypazarlı Hasan & Hüseyin Kağıt – Yanlış Üstüne Yanlış
13. Orhan Demir – Aradığın Kişiye Ulaşılmıyor
14. Ömer Faruk Bostan – Yandırdın Beni
15. Ayaşlı Emre – Dereler Çağlar Oldu
16. Zeynel Doğan – Nerdesin Meyhaneci
17. Fikret Yıldız – Haram Olsun
18. Serkan Nişancı – Hayal Olur
29. Bülent Gökçe – Vefa Nerdesin
20. Yıldız San – Ben Kime İnanayım
21. Başkentli Gökhan – Yalnız Adam
22. Özgür Koç – Çile Dolu Hayatım
23. Mehmet Aktaş – Sen Varya Sen
24. Şentepeli Şükrü – Bıktım
25. Eyüp Öztekin – Onun Bunun Düğünü Var
26. Yenikentli Nadir – Bana Yaşadı Demeyin
27. Hüseyin Kağıt – Karışmayın Sevdama
28. Mehmet Demirtaş – İki Gözüm
39. İdris Gökçe – Yaralandı Ömrüm Benim
30. Çubuklu Cem – Hiç Düşündün Mü
31. Eryamanlı Ferhat – Sensiz Yaşamak
32. Nigar Ekinci – Ayağında Kundura
33. Yılmaz Yıldız – Ankara Bebesiyim
34. Fahrettin Tuyan – Veli Erdem Karakülah – Ankaralı
35. Sevgi Petek – Yalan Aşkında Yalan
36. Murat Bal – Düzelü Be Kanka
37. Ankaralı Mahmut – Mustafa Taş – Ağlar Gezer
38. Ankaralı Turan – Hüseyin Kağıt – Ankara’nın Dilberi
39. Nesrin- Hüseyin Kağıt – Kupa Kızı
40. Ankaralı İbocan – Neyin Kafasını Yaşıyorsun Sen
41. Özgür Koç – Bunun Adı Aşk
42. Kadir Yılmaz – Çokta Tın





Paylaş

Benzer Yayınlar